I think i have found myself

Ååhh har en så otroligt bra låt i huvudet idag, mm såå bra, blir helt glad när ja lyssnar på den=)
Igår kunde ja inte skriva något i bloggisen internet funkade inte alls. Surt var de så de fick bli sängen tidigt.
Men det var skönt, upp o jobba på apple packing halv sju o sen har jag jobbat halva dagen på Laundry. SÅ otroligt skönt o slippa dom där äpplena. Så det var väldigt uppskattat=)
Imorgon!! The Big day. Börjar kl 7 på laundry jobbar till 12, sen är ja tydligen ledig till kl 18.15 fatta va skönt!? ja kan bara hoppas på fint väder så kan ja sola litte=) Sen jobbar jag 18.15-19.15 i Dinning, ska nog hjälpa till o flytta ihop bord o sånt, för imorn är de väl deras påskfirande så imorn blire Big Party!:D Så är vi alla lediga på tisdag sen jobbar ja ons o tors. Känns som den här veckan kommer bli toppen rolig o gå väldigt snabbt.
Men jag har ju varit här i snart 2 veckor. Det är helt sjukt vad snabbt det går=)
Har inte gjort så mkt idag satt ute i solen i typ 2 tim förut det var inga fel=)
Sen tog jag, Rebecca o Linn en liten promenad sen käkade vi. Jag kommer ha träningsverk i magen imorn för fyfan va ja har skrattat idag. Men mest av allt så skrattar jag inte åt alla skämt utan jag skrattar åt rebeccas skratt Haha så jävla bra har aldrig hört ngt liknande. =) haha

Nu sitter ja på rummet ska snart sova, har även pratat o sett mamma förut de var väldigt väldigt skönt <3 VIlle prata me min Pau med men skype funkade ju inte =( ska försöka fixa de så vi kan prata av oss lite gommi <33

Har inge mer o säga förutom Gonatt! Hoppas ni alla haft en trevlig/kall/skön Helg :D
Pussss <33



Saknar min fina tjej <3 Finona oxå såklart <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0