Jävla Äpplen

Asså nee fy usch på äpplen!
2 dagar med äpplen o ja e såå trött på o se dom komma åkande på de där bandet. Känns som ja har äpplen i hela huvudet nu.. Men jag vänjer mej väl som med allt annat, saknar dock att moppa golv.. hm..
Men ja kan ju säga såhär, hädanefter kommer ja att tänka på vilka äpplen jag köper, storlek, klass osv.
Och jag kommer tänka på alla människor som sorterar o packar alla äpplena, Jag har fått lite mer respekt för äpplen nu och jag förstår varför äpplena ibland kan vara dyra.
Jaja nog om det.
det har inte hänt så mycket idag, har ju som sagt jobbat, från halv sju till fyra, det var JÄTTEFINT väder! Gick ut o satte mej i solen en stund efter jobbet men hann bara sitta max en timme sen gick solen typ ner...
Men det var väldigt skönt=) Sen gick vi och åt som vanligt det är väldigt nyttig mat här, men jag fattar inte jag tycker att jag tar mycket på tallriken men alla andra tar ju alltså enorma portioner! (sabina du vet derek-portion!)
Fattar inte hur dom orkar men så kanske de blir för mig med i slutändan..
Sen after dinner gick jag tillbaka till rummet o tog världens skönaste dusch! Sen gick vi ett gäng till Kalles rum o satt där o pratade o skrattade, alltså såhär mycket ja har skrattat de här dagarna.. ja jag har snart träningsverk i magen..=)
Det tråkiga är att många av alla härliga personer ska åka snart=( Det är typ 3-4 killar som åker tis/onsdag o sen åker kalle o madelene på fredag.. Det kommer kännas surt=( Men det är väl så det är här, man kommer hit o stannar här ett tag o man lär känna folk sen åker dom o sen kommer det nya osv osv.. Tråkigt men that´s life..

Jaja.. nu ska jag nog sova tror jag ska ju upp kl halv sex igen o umgås lite med alla härliga äpplen!
Hade bra alla pusssssss<3


Sommar!!!!!



Kommentarer
Lovisa

Haha jag kan ana att man tröttnar rätt fort på att plocka äpplen xD hehe!

2010-03-21 @ 22:42:37
URL: http://nikonda.blogg.se/
Camilla

Hej!

Finona tycker säkert du har drömjobbet just nu... Vill bara hälsa att hon mår bra. Vi var ut och red i halv snöstorm igår och hon var pigg och glad som vanligt! Idag skiner solen även på oss i Strängnäs men jag blir inte lite avundsjuk på sommarbilderna du har tagit!

2010-03-22 @ 13:27:13
S

Jävlar Derek portioner ?! Dom kanske inte får ngn mat hemma så dom passar på å äta innan dom ska hem igen ;)

2010-03-22 @ 17:33:38
URL: http://irvins.blogg.se/
Mammie

Du kommer hem som ett matvrak o äter Derek portioner. Det blir så när man räknar sorterar äpplen hela dagarna....Hi hi

2010-03-22 @ 19:31:47


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0