Måndag

Jag hoppas på att den här veckan bara ruuusar förbi=)
Fast jag har endel planer inbokade nu och endel måsten.
Det börjar närma sig nu.. Spännande!!
Har suttit o kollat runt lite på kontantkort vilket som är billigast men de är ju skitsvårt, ja är ju jätte dålig på sånt där. Men de löser sig väl..
På söndag ska jag rida Islandshäst!! Ska bli skitkul, jag tror inte att jag har gjort det nångång. Iaf inte "på riktigt" o sitta på en liten ponny som töltar, de ska bli skoj!! Men roligast kommer ju bli o se mamma rida:D haha

Oj shit vad klockan var mycket, vart inget långt inlägg här inte.. dags o lägga sig annars kommer jag försova mig imorgon...

Natti Nattii!!



åååhh ge mej värme!!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0