Nahariya

Eller hur de nu stavas=)
Kom upp strax före åtta idag o käkade frukost=)
Och sa hejdå till några supertrevliga svenskar med det var lite tråkigt:(
Sen var ja så duktig så jag gick o duschade o grejade lite, typ alla andra sov.
Sen åkte jag,Ella,Lovisa o Martin till Nahariya! Det var jättefint där, jag har lite kort så ska ni få se=)
Vi åt falafel o de var mumma=) Sen gick vi runt o kollade lite o vi gick till stranden jääättefint=)
Vi var inte borta så länge men de var skönt o komma härifrån en liten stund o bara se något annat=) Det måste göras om. Imorn ska vi till Akko ska ta med mej kameran oxå så ska ni få se=)
Pratade nyss med Sabina genom msn! Det var väldigt skönt o se henne o prata med henne, har ju inte pratat med någon alls hemifrån bara skrivit.
Nu ska jag lata mig lite sen får vi se va de blir, slänger säkert in ett till inlägg ikväll=)
PUSSS<3


Liftar till Nahariya, Martin, Jag o Ella=)

I en park typ vid havet=) Lovisa o Jag=)

Havet=) Så himla fint var det=)

satt en stund o kolla ut över havet=)


Kommentarer
Mammie

Har ni lite minisemester..... Vad skönt.

Du får ringa collect call hem. Vi är hemma hela kvällen idag, säkert imorgon oxå. Söndagkväll är vi med hemma. Hugo sover hos oss i några dagar nu.

Kram mamsen

2010-03-26 @ 16:56:02
Cindy

Vadå collect call? Hur gör man då haha

2010-03-26 @ 17:08:22
Åsa

fyfan endel hart bra! :D

2010-03-26 @ 17:32:20
Mammie

Det finns ett nummer till operatör, så får du be dom ringa upp oss så vi kan godkänna att vi betalar.

Man måste ringa från en fast telefon

2010-03-26 @ 22:03:55
S

du har nog fått lite färg ändå. såg inte ut som de när vi hade videosamtal :P

2010-03-28 @ 21:33:38
URL: http://irvins.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0