Onsdag

Jobbat till fem idag nu är jag helt slut.
Men idag jobbade jag med Madde, det var jättelänge sen o de var jättekul!=)
Ska snart fixa lite mat sen lägga mig o sova, om ja kan sova..
Igår skrev jag i bloggen att ja skulle sova gott. Det var precis tvärtom. Det här var en av de värsta nätterna på länge, nu önskar jag att jag hade haft någon här att vända mig om till, för fyy i helv-te säger jag.
För det första kunde jag inte sova.. hjärtat gick i 180 o ja va typ livrädd. Inge mer prat om de--
Men ja somna tillslut o vakna prick 00.00 av en sån jävla marddröm. Ville inte ens vara kvar här, tänkte ringa till någon tur ja inte gjorde det. Fyfan... Det var jättelänge sen jag hade en sån här dröm.. De konstiga är att jag kan inte släppa den här drömmen.. Minns det exakt som den var o de känns som att den typ har någon sorts betydelse eller liksom "vill visa" mig något.. Ja måste låta knäpp men jag vet att det är något speciellt med den. Det finns liksom någon mening med den.. Usch har tänkt på den hela dagen idag o kan verkligen inte släppa den. Hoppas jag drömmer om nånting bra inatt så ja slipper tänka på det.



Simsalabim /////



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0