Prag

Nu sitter jag pa flygplatsen i Prag=)
Forst i Arlanda var jag skiitnervos, visste inte vart ja skulle ta vagen..
O sen visste ja inte hur dom sag ut som ja skulle traffa, alltsa dom som skulle aka ner samtidigt som mej.
Men ja kom pa flyget iaf o de gick bra somnade typ pa en gang.
Sen nar ja kom hit ner till Prag visste ja inte vart ja skulle ga men ja foljde strommen o tillslut hitta ja en tjej inne pa toan som sag svensk ut o de var hon ju o hon hade traffat den andra killen som skulle med.
Sa da fick ja ju lite sallskap, sa vi har gatt runt har pa flygplatsen o kollat alla affarer.. det ar ju saa langtrakigt..
Men vi hitta nagra datorer o de var gratis dessutom!
Nasta flyg ner till Tel Aviv gar kl 23.55 sa det ar ju inte sa langt kvar=)
Men for tillfallet mar ja alldeles suuuper bra, ar skitglad hihi^^
Vet inte vad mer ja ska skriva men ja skriver val mer imorn o jag kan=)
Landar ju 04.35 o ja har hort att de ar valdigt varmt dar nere, Gott o slippa snon!!
Nee hade bra alla sa lange

Pusssss


Kommentarer
virpi

ja här hare ju snöat igen inte mycket men det syns ju.

Ha det bra

2010-03-17 @ 07:12:24
Lovisa

Skönt att du hittade lite resekompisar :) slipper va ensam, inte kul :/ Hade gött därnere nu, och så tycker jag att du ska skriva här varje dag ;) pusss<3

2010-03-17 @ 09:45:40
URL: http://nikonda.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0