Tomato

Så röd är jag i ansiktet nu ja!
Låg ute i solen i 4 tim förut, det blåste väldigt mkt o då va de kallt men när det var vindstilla så var de skönt=)
Har bränt upp smalbenen oxå, fast det lyckas jag ju alltid göra.. Har skitont!
Men nu är jag iaf inte spökblek längre så de känns skönt:)

Igår då
Firade Pesach i dinning room. Det var skitfint! Så här såg det ut=)

Det var mkt mat o vin o tal o allt. Så då har man firat en judisk påsk med! Det var mkt trevligt.
Efter det så gick vi tillbaka hit till volontärernas hus o förfestade lite. Sen vidare till puben.
Det var lite för mkt shotar för min del.. Men ja överlevde haha. Har inte så mkt bilder men de kommer=)
Efter puben så gick vi tillbaka hit igen o efterfesta de flesta gick o la sig tror jag men vi var några kvar. Haha Det var iaf en crazy natt kan ja lova. Men kul hade jag, gick o la mig vid halv 6 o vaknade runt elva. Inte mkt sömn kände mig fortfarande lite på pikalurven när ja gick upp haha. Och du mamma, Skallebank de hade ja haha

Så idag har ja bara lata mig inte rört på mej mer än till dinning två ggr typ.
Imorn blire jobb 6.30-16.00!
Hade bra alla!
Pusss<3


Älskar min nya tröja med sååå fin! (på tal om ingenting)


Kommentarer
Åsa

haha fan va du festar! du lär ju trivas :):)

2010-03-30 @ 21:16:39
cindy

haha nej de är inte så farligt:P

2010-03-30 @ 21:23:19
Pess

Hej cindy vet att jag kanske inte är den populäraste hos dig, men jag träffa hugo för nån dag sen och de var inte så lätt men men tänkte om jag kunde få ta han en eller två dagar bara... saknar ju han

2010-03-31 @ 00:58:10
Jan

Ja om du fortsätter i det där tempot så dricker du oss under bordet hur lätt som helst när du kommer hem.Och sluta gnäll på värmen,annars kan du ju alltid komma hem till skitvädret och lite sura moppar.Ha det bra!

2010-03-31 @ 09:37:43
S

Fanns inte så mycket att säga på videosamtalet igår, men de e kul att vi kan prata tkr jag! Nu ska ja nog ta en promenad och se va dina kissar har för sig :)) <333

2010-03-31 @ 11:42:18
URL: http://irvins.blogg.se/
Mammie

Halv sex, du börjar ju likna en riktig liten finne. Dom super tills dom stuper......Det är tur att ni måste jobba ibland. Kul att du harroligt iaf. Kram

2010-03-31 @ 17:14:19


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0