Uppdatering

Dags för en uppdatering=)
Jahopp, vet inte riktigt vart ja ska börja..
Såg visst att ja hade lagt in ett inlägg igår kväll, (vilket ja knappt minns)
Men det var väldigt roligt igår, herregud vilka spel/tävlingar det var, bra fantasi har han som kom på det iaf!
Orkar inte dra upp grenarna blir så mkt o förklara, men kul var det iaf! Och mkt öl!
Efter allting gick vi till puben, var inte där sålänge vart ju som sagt LITE dålig...
Vaknade halv 9 o duktig som jag var gick jag upp o käkade frukost=)
Sen så gick jag ut o satte mej i solen, dom har bärt ut en soffa här utanför så där va de vääldigt skönt o sitta=)
Enda tills klockan vart 11 typ o eftersom vi var the losers så fick ju mitt lag självklart städa efter gårdagen! Haha mamma vill inte se vad dom städar med här borta så det går jag inte in på.. Men det var rätt ok gick ganska snabbt=)
Sen käkade vi lunch o efter det så gick vi o satte oss i members club, där är det typ en bar med kaffe o massa kakor o grejer så där satt vi i nästan 2 timmar.. mkt trevligt=)

Sen iaf så bestämde vi oss för att gå ut på en promenix, eftersom alla är lediga idag o de var så fint väder ville vi hitta på något. Det finns tydligen några grottor här i närheten som man även kan bada vid. Så vi började o gå, o vi gick o vi gick o sen liftade vi orkade inte gå..
Hoppade av vid Old baram, har kort på det så ska ni få se=)
Sen då så skulle vi gå ner i dalen o börja leta efter dom där grottorna.. Mm för de var ju lätt.
Asså vi gick så himla långt o in i skogen o ut ur skogen o upp på massa stigar o ja vi var överallt i den där dalen.
kändes som rena djungeln!
Men vi hittade inte grottorna,men det var trevligt o umgås med allihopa så det vart en lyckad dag med mycket skratt=) liftade iaf tillbaka till kibbutzen o gick o käkade lite o nu sitter ja här=)
SÅ det var hela min dag=)

Nu kommer det lite bilder!
Saknar er alla hoppas ni har det bra <3
         
Samling inför Beer Olympic. Vårat lag (Borratchos) Förlorarna dårå..

         
Vinnar laget, (The apple fuckers) Liten paus med mat=)

         
Aaron är koncentrerad..        Några av killarna som göra sig redo

         
15 sekunder på sig o dricka upp hela burken!

         
Och några av tjejerna, har så mkt bilder men kan ju inte direkt ladda upp alla..

         
Old Baram

         
Här nere i dalen gick vi. Men vi tog en paus efter nån timmes letande=)

         
En till paus efter ännu en timme.. Sen gick vi tillbaka efter nästan 3 timmar..

Nu är jag helt slut o behöver lite sömn känner jag, ska ju upp kl 6. 5 i svensk tid.
Här nere är lördagen som söndagen i sverige så imorgon är det dags för jobb igen i Apple Packing=)

Natti!



Kommentarer
Lovisa

Aaw synd att ni förlorade :/ men jag förstår att det va svårt om man bara hade 15 sekunder på sig att dricka upp hela burken :)



Måste ha varre varmt att promenera så länge :S Men kul att lära känna folket mer :)



Hade bäst <3

2010-03-20 @ 22:17:09
URL: http://nikonda.blogg.se/
Mammie

Se till o va med på lite mer bilder själv. Vi vill ju se dej oxå. Det verkar va ett kul gäng du hamnat i.

2010-03-21 @ 00:18:42


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0