When it gets tough gotta fight some more

That´s so true.
O de e så jävla jobbigt på Apple Packing just nu. Asså jag hatar det verkligen fan.
Men ja har gett mej fan på att ja ska klarat. Även om ja får vara där i 1 eller 2 eller 3 månader så ska ja klara det.
Jag måste.
Men imorn ska jag vara på Apple Packing från 6.30 till 10 o sen ska ja vara på Laundry de är helt ok=)
För övrigt har det inte hänt så mkt, har haft en solig härlig dag, har varit väldigt trött har inte ens orkar sitta i solen. Gick o köpte glass en sväng o sen har jag städat våran korridor. Sen har det varit volontär möte o sen har ja inte gjort så mkt mer...
Har bara haft en slapp dag=) förutom fucking Apple Packing.

Hugo, min älskade lilla Hugo.
Under tiden jag är borta så vill jag att Hugo ska vara hos antingen mamma, pappa, mormor o morfar eller sabina. Det är hans hem, det är hans familj. Han ska inte vara någon annanstanns o ja hoppas du läser det här så du vet. Jag ska följa mitt hjärta o följa min instinkt o jag vill att du låter mig va det är för mitt bästa och ditt bästa med för den delen. Jag vet att många läser det här men känner att det inte spelar någon roll om jag hade skrivit det som ett svar i kommentarerna för de flesta läser där oxå. Men nu vet du hur ja vill ha det, fast ja redan antog att du hade förstått det men tydligen inte men snälla försök att förstå o låt mig va:)

Nu ska jag sova.. tror jag=)
Pussssar till er mina kära <33


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0