24 days

kvar.. Sen bär det iväg ut på äventyr :)
Tror jag åker härifrån tidigar än beräknat. Åker kanske till Haifa några dagar o sen vidare till Tel Aviv o väntar på mamma o dom=) Behöver ju bara vara själv i 1 vecka o sen är de endel som ska till Tel Aviv innan dom tar flyget hem.
Kommer bli kanoners!
Måste ta ut mina lediga dagar oxå så att jag inte går miste om dom=)
Faaaaan vad jag längtar tills mina underbara kommer!!! <3
Men ja måste ta vara på tiden jag har kvar här såklart=)

Idag har jag jöbba o sen har det varit så jävla varmt så jag har inte ens velat gå utanför dörren...
gick till puben o städade halv fem o sen när jag var klar så gick jag till kolbon o köpte en cola o lite chocklad!! åååh vad gott det var!
Så jag har bara legat här i sängen som en dö fisk o kollat på massa bilder. bilder från mina första veckor här. Rebecca har lagt upp jätte många av dom på facebook. För de första var ja blek som ett spöke o rebecca o ja kan inte göra annat än o skratta åt det haha. O för de andra känns det som en hel evighet sen dom korten togs. Jag kan inte förklara känslan man får här nere. Nu har ja verkligen varit borta i 2 månader. Det har gått fruktansvärt snabbt känns som 3 veckor. O även om de gått fort så känns de som de var 1000 år sen jag var hemma. O hur mkt jag än letar så kan ja inte hitta den där längtan till att komma hem till Degerfors. Det ända jag verkligen längtar i Degerfors är att gå ut o låsa upp bildörren till min gröna sköna o bara sätta mig o bara kööööööra. Bara köra o ha på så hög musik man vill o bara sluta tänka för ett tag. Haha va töntig jag låter men gud vad jag saknar o köra bil de är helt sjukt. Men man uppskattar väl saker o ting mer hemma när man är borta såhär. O sen så vill ja bara krama min lilla lurviga tuss Hugo. Min lilla bäbis <3 Hoppas han känner igen mej när ja kommer hem, ja kommer nog fan börja gråta när jag ser han haha:´)
Fast ja kommer nog börja gråta som en gris när mamma o dom kommer oxå men de gör inget med lite glädje tårar!:)

Jaja nu ska jag lägga mig så jag orkar med morgondagen o värmen framför allt.
NATTI <3


Kommentarer
Mammie

Hugo känner igen dig, det syns när du talar med honom, han blir lite lessen

2010-05-17 @ 19:37:44


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0