Baram

Jag har inte så mkt o skriva om min dag.
Jobbade o mådde fruktansvärt jävla piss dåligt........
Fick några tabletter av Asher igår o han sa att dom var starka men ja kände ingenting.
Gick till clinic idag o fick tabletter för migrän men har inte hjälpt ett skit. Vad är detta???
Jag ber till gud att det har blivit bättre tills imorn.
Och roligast av allt är att JAG har fått den stora äran att jobba imorn! Får se hur det går.. ska nog gå till clinic imorn igen om de inte blivit bättre...
Annars har jag bara legat inne i sängen precis hela dagen. Rebecca var så gullig o tog med lite mat till mig från dinning:)

Imorn oxå så åker våran kära rumskamrat kirstine :( Kommer bli jätte tomt i vårat rum..
Men ja hinner säga hejdå innan ja går till jobbet.

Den 10:e Juni säger jag Bye Bye Baram o ger mej ut på äventyr med Nathalie en vecka innan mammsen o dom kommer:)

Jahopp de var de jag hade o säga.
Orkar inte skriva så mkt mer för mitt huvud pallar inte....
Nu ska ja duscha sen sova
Nattiii <3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0