Day off

Gött=)
Vaknade av Rebeccas alarm halv sju, först tänkte jag men hon stänger väl av de snart men sen efter en stund kolla ja på min klocka o den va prick halv ja bara flög upp ur sängen o skrek rebecca!!! Men då va hon inte där haha. Då hade hon ju bara glömt o stänga av alarmet.....
Gick upp vid halv nio o käkade frukost där redan hela gänget satt=)
Käkade lite snabbt o nu ska jag ut o gå en långpromenix innan det blir för varmt ute.
Efter de ska jag nog lägga mig ute o sola=)
Ska ta med mej kameran ut med o se om ja får nån bättre bild på de där små djuren om dom är där.

Skriver mer senare =)

Nu e de inte långt kvar tills min bästa kommer! ujj va vi ska prataaa=)<3

pussheeeej



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0