Fortsätt ni..

Skrev ett sjuuuuuukt långt inlägg men raderade allting för jag tänker inte sjunka till barn nivå när jag kommit såhär högt.
Nämner inget om det.....

Idag!
Har jag bara jobbat sen kolla ja ett avsnitt av vampire diaries sen somna jag haha=) Vaknade vid halv nio o kolla ett till avsnitt o nu sitter jag här=)
Så dagen vart inte riktigt som planerad men de är ju skönt o bara slappa med=)
Imorn är jag ledig! Vill verkligen åka till stranden men det är typ ingen annan som är ledig. Och jag vill inte åka själv..
får se va de blir=)

Ne nu blire sängen! Hörs imorn!=)

Ja ska lova mig själv att aldrig nånsin bli den lilla människa jag var innan jag åkte hit.



Kommentarer
P

Du har alltid varit bäst! :)

2010-05-23 @ 23:19:35
C

<333

2010-05-24 @ 08:21:17
Mammie

Det är skönt att höra. Väx o bli ännu större.... det har du råd med

2010-05-25 @ 16:16:38


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0