Galadriel

Ïnte ska jag väl behöva behöva åka till Sverige o hämta hem henne?????
Saknar henne så sjukt mkt, Hon är och förblir min bebis.
Hon är som mitt barn o jag tänker på henne varje dag.
Jag vill att hon ska ha det så bra som möjligt eller jag vill att hon ska ha det bäst!
Jag vill veta hur det går, jag vill se bilder, massor av bilder...


Tog dom här två bilderna av Lovisa på hennes blogg. Hoppas de var ok:$ :)
Nikonda.blogg.se



Med Finona har jag en sån där riktigt bra känsla med. Men saknar henne oxå såklart. <3

Hugo pratade jag med häromdan, han mår bra men han saknar mig:)

6 veckor kvar tills jag äntligen får prata av mig med världens bästa, vi har sååå mkt o ta igen=) <333



Kommentarer
Lovisa

Sv; Haha ja men visst sirru! :D I'm back ;) förhoppningsvis........ Tack va du e gulli :) <3 Jaa jag hoppas också det fortsätter så med honom, men det känns bra gör det :)



Det går skitabra att du snor bilder av mig på er :) ingen fara alls :P Hur går det för dina pållar?



Puss <3

2010-05-04 @ 20:30:18
URL: http://nikonda.blogg.se/
Lovisa

Sv; Skönt å höra :) Hon äter å så nu?? :)

2010-05-04 @ 23:08:42
URL: http://nikonda.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0