Haifa

Hinner inte skriva så värst mkt, men Haifa var bra!
Låg på stranden hela dagen igår så ja fick allt lite färg tror jag, smörjde dock in mej som en tok för att vara på den säkra sidan. Men ja brände mej inte iaf så de va ju bra;) De var jättte varmt eller de har varit varmt hela helgen o de ska tydligen bara bli varmare o varmare,.. Men fick ja ju räkna med.. Men spec i helgen har de nästan varit FÖR varmt väldigt jobbit. Igår tog jag mitt första dopp i medelhavet!! Härligt var det kan ja lova! Riktigt skönt o inte alls kallt, ja brukar ju vara en liten badkruka men nu kunde ja allt ligga o plaska=)

Imorn är de åter back to work.... börjar halv sju så de blir nog sängen snart måste hinna ta en dusch innan bara..
Blev lite orolig när ja hörde om min vän Lovisa hoppas allt e bra med dej<3 Vart skit nervös ju.. =)
jag har massa kort från haifa men orkar nog inte lägga in dom idag. Vi liftade hela vägen till haifa tog flera timmar... o i den här värmen med.. Vi som åkte var ju jag,lovisa,rebecca o martin så vi fick dela upp oss efter ett tag de är ju ganska svårt o lifta på 4 pers..
Jag o martin var liiiite för vilse där ett tag stog hur länge som helst på FEL sida av vägen kändes ju rätt onödigt..
O sen tillslut kom vi fram till nån liten håla vi stog i 1 timme o liftade o de va inte en biljävel som stannade. O vi hade helt absolut bestämt oss för att inte ta en taxi för de e så dyrt alla taxi bilar svängde in hela tiden men neeeeej.. Så där stog vi o pinade o liftade tillslut vart ja så jävla sur så vi stoppade en taxi o hur mkt tror ni det kostade? Jo 20 jävla kr!! O hur långt åkte vi då? Jo 10 min!! Vi var 10 min från haifa där rebecca o lovisa väntade på oss... Då hade vi stått där i 35 graders stekande sol med massa packning o sagt nej till typ 100 taxi bilar som åkt förbi o sen kosta de bara 20 spänn Snacka om att ja var sur efter det..

Vi kom ju fram iaf så de va ju bra=)
Vi tog faktiskt bussen tillbaka som gick från haifa direkt till kibbutzen, det var de värt sov hela vägen (ca 2 tim)
Jag skulle ju ha tagit kort på min lilla kalender o visa er men nu orkar ja inte får göra de sen.
Nu ska jag ta en dusch sen blir de sängen!
Go natt på er! <33

Ps. Sabina uppdatera bloggen!!! Så jag har ngt att läsa;) Ds.


Glad jag är att jag har världens finaste vän <3


haha förlåt pau men ja va tvungen:D



Kommentarer
Paulina

hehe du är rolig du.. hämnden är ljuuuuuv! :)

Glad att ja har världens finasta o bästa vän.. så det är ömsesidigt ;) PUSSS <3

2010-05-09 @ 21:22:15
Cindy

Hahaha ja hämnden är ljuuuuv hihi ^^

<3333

2010-05-09 @ 21:27:31
Mammie

Jag tycker synd om dig att det är så varmt. Vi har ju lite lagom ca 10 grader.... :(

2010-05-10 @ 18:35:29
Lovisa

Jag mår braa ;) I'm alive!

Jag vill också bada xD

Hehe jobbit att stå på fel sida ett bra tag, usch..

2010-05-11 @ 18:50:58
URL: http://nikonda.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0