Hate to say goodbye....

Idag har Lovisa åkt från kibbutzen.
Usch vad det var jobbigt. Kommer saknar henne sjuuuuukt mkt!
Men vi ska ju ha våran Swedish reunion i sommar. De kommer bli super=)

Annars då så har ja jobbat o slutade typ nyss.
Nu ska jag gå ner o slappa vid poolen resten av dagen! Ska blli skönt med ett svalkande dopp=)

Ja längtar så otroligt till min allra bästa underbara Paulina kommer hit, fan va vi ska ha de bra! <333
Nu är det inte långt kvar=)

och nu är jag inne på min sista arbetsvecka med, känns det skönt? JAAAAAAAAAAAAA
Mmm ja älskar't!


Saknar er redan

 Ändrade planer=) Men ska väl inte ropa hej för man vet aldrig me Ravsan...


Kommentarer
lovisa

aagh, kanns jattedumt att ni inte ar med har i tel aviv! hade varit grymt... kanns sa skumt har sjalv liksom. saknar er! MEN REUNION MASTE SKE, ih!

2010-05-31 @ 17:33:00
C

iiiihhhh Reunion kommer va bäääst!! jag förstår att de känns konstigt. Vi saknar dej med!!! Men du får passa på o njuta de här sista dagarna!! KRAM <3

2010-05-31 @ 18:49:46


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0