hothothothot

Alldeles för hot ute nu......
Lovisa väckte mig halv nio idag så gick vi o käkade frulle.
Sen satt ja lite vid datorn o vid 12 gick jag ut o skulle sola men flydde efter en halvtimme för ja trodde ja skulle avlida.....
Gick o käkade lunch o sen har jag verkligen inte gjort nånting, solade en liten stund men kom upp nyss för ja orkar inte ligga i solen de e alldeles för varmt. Men om vi har tur så öppnar poolen på tisdag=)
Den här lördagen har varit den tråkigaste på länge typ alla volontärer är i Tel Aviv o de finns verkligen ingenting o göra..
Annars brukar dagarna gå rätt snabbt men inte idag. O det är jättesvårt o ta sig nånstanns på en lördag, (shabbat) Annars hade ja mer än gärna åkte till stranden men ja vill inte lägga mer pengar på en taxijävel om man fastnar nånstanns..
På måndag har jag 799 så ja funderar på om ja ska åka till stranden då men ja vill ju inte göra de själv.. Ska kolla runt lite om de finns nån mer som är ledig.

Ska nog kolla på en film nu har laddat ner några:) Sen efter det ska jag ta mej en liten promenix sen blire sängen! Imorgon ska jag jobba som vanligt på Elcam men Juliana som ja brukar jobba med är ledig så jag ska lära upp en ny volontär hur allt funkar så ska hon börja jobba där eftersom båda ja o Juli åker snart. Hon är förresten från New York ! De ska bli roligt=) Men egentligen hatar jag ju verkligen o lära upp andra, Spec hemma :$ sorry..... Ne men ja tycker bara de e jobbigt o dras med nån ny som inte fattar nånting ja vill ju att de ska gå undan när man jobbar=) Snabbt och effektivt! Men det klarar bara dom bästa, vilka är jag o Pau dårå såklart ;) haha

Ne nu ska ja ge meeej, ha en trevlig helg där hemma=)
Pusssss<3




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0