I need this time, time to clear up my mind

Jaha då har ännu en dag gått nu..
har jobbat som vanligt gick mkt bra=) Raviv kom till mej idag o fråga om jag ville prova på ngt annat men ja trivs så bra på elcam så jag stannar gärna där=) får se kanske provar orchards en vecka eller så men ja får se=)

jag skulle försöka ändra mitt hemrese datum till samma som mamma o dom den 2 juli men ne då kunde jag inte ändra till det kostnadsfritt så antingen 30 juni eller den 6 juli kostnadsfritt, ja ska kolla lite hur mkt de kostar o boka till den 2 juli.
Men sen går ju mitt jävla visum ut den 9 juni så ja måste fixa de o då måste ja kontakta finska ambassaden..
SUCK vad trött ja blir ska verkligen ta tag i det här på en gång så det blir klart så snabbt som möjligt.

Nu har fyra st colombianer blivit utkickade dom åkte imorse o sen har ännu en svensk blivit utkickad det sa dom till han idag vid lunch o han måste åka ikväll.. tråkigt verkligen att alla åker bara inte rebecca,lovisa eller linn åker då klarar jag mej haha=)

Idag slutade jag vid kl 14 o nu är klockan halv sex o ja har bara suttit uppe på rummet  o typ inte gjort nånting.
Men jag skaffade ett skype konto o fyllde på lite pengar o sen ringde ja först till mamma, det var rätt lugnt vi har ju pratat förut i telefon sen ja kom=)
Sen ringde ja till pappa har inte pratat med honom nånting sen jag kom o ja försökte hålla tårarna bort o de gick rätt bra faktiskt:) <3
Sen ringde jag till farmor o då vart ja lite ledsen men de gick bra haha fan va känslig jag är:P
Men sen så ringde ja till Sabina o då bröt ja typ ihop haha. O hon med tror ja:') Happii tears :)
Men ja har ju inte pratat ordentligen me lillsyrran på hur länge som helst nu de var väldigt skönt faktiskt:) <3333
saknar ju lillasyster <333

Det är så fruktansvärt vaaaaaaaaaaaaaaaaarmt ja  jag vet jag ska inte klaga nu men fan alltså..
Stackars krakar som ska komma hit från sverige i juni ni kommer kollapsa haha

Ne nu kommer det lite bilder från Haifa!
Enjoy!;D


Vi käkade lunch innan vi börja lifta, här ute brukar vi äta lunch o frukost. Utanför members club:)

Började lifta gick bra i början iaf.. Åkte förbi staden Akko=)

Utsikt över Haifa:) trevlig sällskap hade man iaf, (syftar på sista bilden)

Vi hann med lite shopping, jag gick runt o konkade på min säkert 7 kilo jävla väska. de kanske inte låter mkt men fan va de va tungt o i 35 graders sol. Inte kul Inte kul..

Jag skrev de här för många timmar sen men när ja skulle ladda upp mer bilder än dom här så la hela internet av, som tur sparades allt i utkast, (inte för det var så viktigt men tar sån jävla tid o ladda bilderna..)
Så nu skulle ja ladda resten av bilderna men de funka inte jävla skit internet......
har iaf varit o ätit o sen har vi suttit ute ett gäng o druckit lite vin, käkat jordgubbar o spelat plump faktiskt! Det var väldigt trevligt, o de e så varmt ute nu, klockan är tio o ja skulle kunna gå ut naken utan o frysa, inte för ja skulle gö de då, dont worry.....=)



Kommentarer
S

Saknar dig me bebiii ! :')

2010-05-10 @ 22:02:10
URL: http://irvins.blogg.se/
Lovisa

Faan va jobbigt det verkar med att fixa visum å allt det där för dig :/

Jag skulle vilja ha lite varmare här iaf, så skicka gärna hit lite ;) hehe!

2010-05-11 @ 18:56:18
URL: http://nikonda.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0