If we ever meet again

Ja har fått den låten på huvve, tycker den är såå bra, de är väl för ja blir så glad när ja lyssnar på den:)
Igår skrev ja värsta långa inlägget men sen när ja skulle publicera dog hela internet f*n!!
Men skitsamma..
Idag har inte varit en bra dag. Har mått bajssss........
Men nu på kvällen har de blivit lite bättre faktiskt:)
Har tagit lite painkillers o nu dricker ja min gooooa sommardrink=))
Sista pubkvällen idag, sen stänger dom ju puben.. ja jag vet inte varför...
Äsch i dont care!
Ja har räknat ut att jag bara har 2 fredagar kvar på Baram, OCH jag har bara 11 arbetsdagar kvar!!!!!!
Härligt!!
Jag och Nathalie ska ha lite minisemester innan mamma o dom kommer ner ska bli skönt o relaxa litte;)
Nej nu ska jag tända lampan o väcka rebecca time to wake uuuuup!

Okey nu ska ja göra mig iordning.

Tack gode guuud för NI finns <333





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0