Ledig!

Skönt har precis slutat jobbet=) Men ja slutade så himla tidigt så nu vågar ja inte gå ut för ja vill inte möta en Liora som kanske skickar mej till annat jobb i några timmar..
Får hålla mej inne en stund till=)
Tänkte faktiskt städa rummet nu, det är de som är så svårt när man är 3 st i rummet för ja kan ju inte direkt ställa mej o börja plocka med deras grejer.. Men ska försöka göra golvet fritt från allting så kan jag iaf moppa det!
Ikväll blir partay! Jag är då inte på det humöret vet inte vad jag är inne i för nån tråkig period. Men det blir nog bättre framåt kvällen hoppas jag.
Ne nu ska jag ta tag i de här skitiga rummet!!!

hörs sen :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0