Lugn helg va?

Nej det vart de ju inte direkt, jag skulle ju ha en sån där slapp helg o bara vaaa ju..
Igår vart de ju party o jag hade skit kul! Precis vad vi behövde efter all skit som varit.
Det var riktigt skoj jag har endel bilder men det går fortfarande inte att ladda upp.. Jag vet inte vad som är fel men de står bara sidan kan inte visas när ja försöker ladda.. Någon som har nån aning om vad som är fel????
Jag gick iaf o la mig vid tre, och när vaknar jag då? Jo fucking jävla halv SJU!!!!!!
Vad är det som har hänt?? Jag är INGEN morgon människa, jag fattar inte..
Jag somnade iaf om en liten stund men låg o vände o vred på mig i min pyttelilla 80- säng typ.. Var så pigg så ja kunde sova mer ordentligt. När klockan var halv elva var ja tvungen o gå upp. Vi gick o käkade vid halv tolv o sen bar det iväg mot Kayaking!! Det var så jävla roligt!! Vi paddlade o badade o bara hade de skönt=) Det var jättefint oxå kändes som man var i en flod mitt i djungeln haha. Jordanfloden var vi i.
Det var iaf riktigt nice:)

Nu är jag trött som ett as o bara väntar på att klockan ska bli halv sju så vi kan gå o käka o sen ska jag lägga mig. Har haft en underbar helg med underbart folk! om en vecka åker ena rumskompisen Kirstine från danmark. De kommer bli så himla tomt.. Nu börjar alla verkligen åka på riktigt, i Början av juni så åker ju nästan alla volontärer jag vet ett fåtal som ska vara kvar bara så det lär ju komma nya snart annars får dom lite problem i apple packing =)

Den här veckan kommer nog gå undan tror jag..
Tur jag gillar mitt jobb då går de ännu snabbare=)
Juste med ridningen.. SKull egentligen ha ridit igår men då skulle han som har hästarna bort o sen idag kunde dom inte heller, så antingen imorn em eller måndag=)
Måste hinna rida en gång innan jag åker härifrån.
Men ja har tänkt lite på de dät oxå guuud vad tomt o konstigt de kommer bli o komma hem o va hästlös? Vad ska jag göra? Jag kan ju inte direkt rida på Hugo...
Ska iaf ta mej en dag som jag åker o hälsar på både Finona o Gala, nu var de alldeles för länge sen. Saknar mina barn <3

Ne nu ska jag göra lite nytta här. Hadebra så hörs vi!
Pussssss

Åååååååhh nu gick de o lägga in bilder!!!!!

Hälften av volontärerna typ=) Alla fick sätta kamrerna på självutlösning 10 sek o sen springa haha kul va de=)
Ni ser ju mina snygga "kattöron" eller va de nu är.. Alla fick en bit folie o skulle göra sin egen partymössa tänk vad mkt glädje som kan spridas av en liten folie bit=)

Israels tre musketörer...? =)


Kommentarer
Anonym

Söta öron på söt flicka

2010-05-16 @ 12:19:42


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0