migrän !!

It´s killing me!!!!
Jag är ingen "migrän person" men fyfaan. Jag har legat i sängen precis hela dagen huvve sprängs snart det bankar o dunkar gör bara så jävla ont, Nu har det börjat gått ner i öronen med... O sen mår ja illa som ett as åt frukost o kunde inte ta mig upp till lunchen så ja åt bara nån liten yougurt o för nån timme sen åt jag lite bättre men de känns som allt ska komma upp igen, Ursäkta de där ville väl ingen veta men så känns de..
Ringde till Raviv o sa att ja inte kunde gå på mötet, när nån pratar normalt med mej känns det som rösten är tio ggr högre o verkligen gräver sig in i huvvet..
Jag har druckit vatten oxå säkert 3 liter o de är j*vligt ovanligt för o vara mej..
Usch...
Sådär nu har ja fått klagat lite trodde de skulle kännas bättre men det gör de inte tyvärr..
Ska gå upp till Clinic imorgon o be om några bra starkare tabletter, jag ju magnecyl o alvedon o ipren med mej men de har inte blivit bättre..
tacka gudarna för att jag var ledig för aldrig att ja vill va hemma från jobbet, då blir ja väl kastad tillbaka ner till monsteräpplena. Nej tack!

Ska lägga mej under täcket o fortsätta sova nu..........

Gonatt!


Kommentarer
Mammie

Stackars dej..... Du ska ta Magnecyl så fort som möjligt för att häva ett migränanfall. Hinner man få riktig huvudvärk är det för sent. Hoppas det går över snart. Kram

2010-05-20 @ 19:15:20
Lovisa

Fyfaan för migrän :S inte kul inte :( hoppas det går över <3

2010-05-24 @ 14:48:16
URL: http://nikonda.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0