Pubnight?

Nää... Ingen vill gå till puben ikväll för att vi eller inte direkt ja men dom flesta inte känner sig välkommna där längre de är bara massa klagomål. Vi ska väl dricka lite i volontärhusen men ja ska iaf sova tidigt!
Va som en döing imorse på jobbet så ja måste verkligen sova ut..
Efter jobbet gick ja ut o sola o ja ville verkligen sova men de va inte så lätt när de kommer folk vill tjattra hela tiden. Men de är ju kul de me såklart men ja kanske tar mej en powernap efter ja e klar me de här...=)
Hmm finns de något mer o säga....
Imorn är de volontär möte ska bli intressant....
Nu har jag pratat med ravsen o han skulle hjälpa mig med mitt visum oså. Ja skulle påminna honom på söndag så ska han ringa till KPC då. Så får vi se har ju pratat med finska ambassaden nu o dom sa att ja skulle kontakta israeliska myndigheterna o skit.. ooh ja orkar inte hålla på o knövla massa men ja hoppas de löser sig.
De konstiga är att ja skulle ju få visum för 3 månader alltså till den 16 juni men i mitt pass står det till den 9 juni och om dom har gjort rätt (!) så hade det inte varit några problem för man kan tydligen vara utan visum i typ 2 veckor men de här är ju lite längre än två veckor..
Men de löser sig, de göre Alltid! =)

Ne nu måste ja vidare! Hela 20 cm till kudden faktiskt ^^
hade bra!
Pussheej



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0