Shalom

Okey dags för en liten update känner jag=)
Jag trivs skitbra på nya jobbet går som på räls!!
Jag hittade en våg på jobbet häromdagen o jag har gått upp 2 KG!! Inte bra inte bra.. Så nu ska jag köra på hårdbantning! (skoja bara mamma) Ne men ja ska gå en långpromenix varje dag o äta sallad till lunch. Kommer bli bra så jag är Fit for fight till sommarn! Men de blir en enkel match;)
Den här sommaren har jag stoooora planer med världens bästa Pau! <3 Vi ska göra den här sommaren till den bästa=)
Längtar så fruktansvärt mkt tills dom kommer ner hit till mej vi ska ha sååå kul tillsammans=)

Dagarna rullar ju på rätt bra så de går nog snabbt=)

Valborgen som jag skrev i förra inlägget var superbra. Har lite bilder ni ska få se.
Alltså jag vet inte vad jag ska skriva mer..
Jag har skickat ett brev till oroliga lilla farmor där hemma. O du behöver inte vara orolig för ja mår jättebra=)
brevet kommer nog nästa vecka=)

Jag har även lite planer för hösten, kommer bli superbra tror jag=) Avslöjar ingenting förns det är klart=)

Har pratat med mamma på skype och även lilla hugo. Gud vad jag saknar min lilla plutt jag kommer krama ihjäl honom när ja kommer hem<3

Ne nu kommer lite bilder här har inte så mkt mer FAKTA att ge er. Haha Fakta, inte många som förstår men ja kan inte låta bli o skratta. "de finns liksom inge fakta i de vi säger" hahahah
Hade bra alla ni där hemma, tänker på er o saknar er. PUSS<3


Drinkar på G. Linn, Linda o Marcos =)

Leker, alla har ett barn inom sig=) Men här misslyckades vi totalt med uppgiften...

Nytt försök- den här gången klarade vi de efter ett antal fall... =)


Alla svenskar hade band i håret för att visa att vi är from Sweeedeen =)

Min vackra Älg. Vad skulle en swedish pubnight vara utan en svenne älg? Ja gillarn iaf ;)

Orkar inte ladda upp flera bilder tar sån tid. NU blire Dusch!


Kommentarer
Lovisa

Haha skulle varre kul å se när ni höll på :D Ser kul ut på bilderna!

2010-05-04 @ 21:04:01
URL: http://nikonda.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0