The last pubnight



Skulle bara testa om det gick o ladda upp bild igen o nu gjorde det de=)
Funkade inte igår..=/ Här har jag iaf blivit nersläpad i "forsen" av jakob o de var så jäääääääääääävla kallt, jag hade INTE hoppat i frivilligt som den badkruka ja är... Fast de var ju bara ja som tyckte de va sååå kallt.. :$

Ja, igår var de då sista pubnight nu stänger dom ju puben, dom säger att dom ska ha den stängd i tre veckor o om det stämmer så var det min sista pubnight här. Och den var så jävla rolig! Fan vilket drag det var, hade verkligen sjukt kul o nu så var verkligen alla på dansgolvet så jävla kul synd att ja inte tog med mej kameran..=(
Idag mår jag som en apa... usch och jag är inte så värst bakfull utan det känns som ja börjar få magsjuka.. Inte bra inte bra... Tur ja är ledig idag.
Ikväll vet jag inte vad det blir om jag mår såhär ska jag bara ligga inne hela dan, men annars är det ju någon spec holiday dom firar idag så det är ngt speciellt ikväll.
Upp imorgon för jobb som vanligt sen ska vi ha en liten fotbollsmatch, bara för tjejer dom som vill. Ja jag ska vara med o ja kommer skämma ut mig totalt.. Men skitsamma de är ju en kul grej:)
Nu ska jag lägga mig o kolla klart på Avatar!

Pusss<3

Underbara människor! Rebecca,Nathalie o jag.

Kolla in min snygga Älg jag gjorde till swedish-night haha

Dom är så söta=)

SQUIRREL-BEAVERS !!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0