Tom på ord..

Jag hade tänkt o sätta mig nu o skriva ett blogg inlägg men de går inte.
Jag MÅSTE få lite tid för mig själv, utan att höra nån prata, utan att känna att ja behöver prata, jag orkar inte känna mig social hela tiden. Jag vill bara vara själv en stund konstigt men sant. och ända sättet att komma "iväg" o vara själv en stund är att gå ut o GÅ. så nu ska jag ta mej en jävla promenad med musik i öronen innan jag får panik här. För en promenad kan man alltid ta utan att verka konstig.
Ja får snart ett hysteriskt utbrott haha ne nu ska jag byta om o hoppas att jag är på bättre humör när jag kommer tillbaka.

Den ända jag skulle kunna prata av mig o då menar ja verkligen prata av mig ordentligt med är min Pau, men nu är de ju så att vi är flera hundra mil från varann.. Ja håller ut i 1 månad till=)

vi hörs sen, Byeee <3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0