UNDERBART

Wihoo tänkt om alla dagar vore som den här!
Idag har jag först o främst jobbat, gick superbra slutade vid två.
Gick hem o satt vid datorn lite, sen ut o sola en stund i detta UNDERBARA väder!
Det var liiite för varmt men det var jätteskönt när de blåste, vill att de ska blåsa mer! För då orkar man ligga längre=)
Sen drog Jag, Nathalie, Fia o Martin o spela tennis de va dyngkul!=) Fan varför har man inte gjort det förut för....
Fast Martin o ja förlorade... 10-9 vart de.. surt ja vet.. MEN Hämnden är ljuv! Fast hämnden är alltid ljuv... =)
Det var iaf jävligt roligt, lite oseriöst med mycket skratt haha.
Efter de gick jag o Nathalie te kolbon sen upp te dinning så hämta ja med mat ner o käka här, eller ja mat o mat. En liten majskolv,Gurka,Tomat o Keso. MUMS!
Nu ska ja sätta några avsnitt av de bästa på laddning sen ska ja byta om o ge mej ut på en joggingtur, var så härligt igår så ja måste ut idag igen.

Imorn mina vänner...
Imorn är jag ledig! Och Nathalie, Och Rebecca, Och Lovisa, kan de bli bättre??
Vi drar på äventyr till en liten stad som kallas Zefat (Svat) ? tror de stavas så..
iaf vi åker halv 8 så en frulle i solen före de o sen är vi tillbaka till ett o då blire bumsa ner i poolen o simma. HÄRLIGT! Imorn ska de dessutom bli 35 grader, Senare på kvällen styr vi upp en Israelisk fest eller ja inte vi då såklart men fest blir det iaf=)
Men ska upp o jobba torsdag morgon så de får bli liiite lugnt.

Kl 14 på torsdag åker vi på volontär resa till bla Masada o döda Havet kommer tillbaka lördagkväll.
Men mer om det senare=)
Nu ska jag vidare.

Pusssar <3
Lite bilder som finns på facebook för er som inte har sett=)
sista bilden bjuder ja på (ligger inte ute på fb) va ska man säga? Go o gla haha





Kommentarer
Mammie

Jag är imponerad av hur hurtig du har blivit. Håll i det sen när du kommer hem

2010-05-26 @ 19:16:28
Lovisa

Haha va söt du är Cindy ;D Det är ju då mer uppskattat att va ledig när fler är det :)

2010-06-02 @ 22:26:54
URL: http://nikonda.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0