Update

Nu har jag bara tis,ons o torsdag kvar o jobba. Känner mej helt lättad o framför allt glad när ja tänker på de!=)
Jag gillar verkligen mitt jobb men det är skönt att det börjar närma sig slutet. Och idag gjorde Juli sin sista dag där. Det är ju henne jag har jobbat med hela tiden så de är lite tråkigt=( Gud vad ja kommer sakna när vi sitter ute på 11 rasten o har våra små språk lektioner...=) Idag har ja iaf lärt mig o räkna 1-10 o mån-sön på spanska;) haha o hon har lärt sig på svenska. Men ja tycker fan spanska är svårt.. har kommit in en ny tjej nu från Equador (stavning?) som jag iaf ska lära upp. Och sen imorn kommer vivianne från sydafrika börja där det kommer bli kul=) Måste hinna lära upp dom innan jag gör min sista dag, för aldrig i livet att ja jobbar nästa vecka! Never ever..... Jag har redan förlorat lediga dagar så torsdag blir min absolut sista dag annars får dom kicka ut mig härifrån. För NU ska jag ha semster de e ja värd=)
´
Idag har jag inte varit ute i solen nånting ja har verkligen inte orkat, de steker på en när man kommer ut ja behöver vila=)
åååh fan va läskigt, jag satt precis o letade efter en låt som alltid kommer påminna mig om israel spec alla galna efterfester hos colombianerna jämt när ja hör den känns de som ja är tillbaka där på efterfesterna. Den kommer iaf jämt påminna mig om massa bra minnen här på Baram. Satt o leta efter den hur länge som helst o hittade den verkligen inte. Sen satte ja på The voice tror ni inte på fan att den låter började precis!! Här e den iaf:
Edward Maya - Stereo love.

Just nu sitter ja o väntar på att de ska bli lite svalare ute så ja kan ta en joggingtur=) ska bli skönt=)
Sen ska ja kolla ett till avsnitt av de bästa=)

nu känns de som allting börjar gå sönder. Min kamera e dyyyng paj, min mobil håller verkligen på att krascha o datorn e helt cp o de mest störande av allt e att endel tagenter måste man trycka svinhårt på för att de ska funka...

Ne nu ska ja sluta.
Hade bra alla där hemma=)
Pussss<3

Tog bilden från facebook från Shiva.
Vi är i En Gedi i Fredags, de va uuuunderbart!!! Till höger är det ett vattenfall skitfint var de=) Men mer bilder kommer på de=)




Kommentarer
Mammie

Dina elartiklar har väl fått värmeslag.

Hoppas vi får komma så dom inte stänger av för turister nu när israel har bombat på internationelt vatten.

2010-06-01 @ 20:01:59
Lovisa

Va härligt det ser ut i Gedin :D

2010-06-02 @ 22:44:16
URL: http://nikonda.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0