Valborg, Swedish night in Baram

Jag orkar egentligen inte skriva så mkt, får bli ett längre inlägg imorgon.
Det har varit väldigt tråkigt här utan Umbrella-Ella.. Och det kommer bli tråkigt imorgon för vi städade alltid members på söndagar men det går ja får städa lite åt henne;)
Vi har ju då firat Valborg här.
Var väldigt roligt. Lätt min bästa valborg ja haft.
Så himla svenskt oxå, Jordgubbstårta, svenska lekar, svensk musik, svenskt VÄDER. Bu för det..
Men det vart så lyckat.
Idag mådde ja precis som jag förtjänade.. Inte så farligt med andra ord=)
Nee ja orkar inte skriva mer nu får bli mer imorgon har ju suttit hur länge som helst o laddat upp bilder på fb känner mej nästan fyrkantig i ansiktet nu..

gonattttt<3



Nathalie, Jag, Vivianne =)


Kommentarer
S

Men hjälp! Jag såg inte att de va du på bilden fören ja läste de :O

2010-05-02 @ 19:18:09
URL: http://irvins.blogg.se/
Cindy

Haha men vadå ser ja annorlunda ut =( =)

2010-05-02 @ 20:18:13


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0