Viruuuuuus

Det går ett "virus" här på kibbutzen, typ magsjuka-24 h, inte bra inte bra.
Hoppas jag inte åker på det.
Vad har jag gjort av dagen nu då?
-Ingenting
Har inte ens solat för de var så mkt moln..
men jag tog mej en promenix o den slutade inte bra. Helt från ingenstanns kom det ett jävla bug o flög rakt in i ögat på mej! Såg typ ingenting o hela ögat svullna upp gjorde pissont=/ Träffade på Liora o hon tog mej till clinic på en gång, ja tyckte ju inte de va så farligt men Liora såg rätt oroad ut haha. Fick iaf allergi tabletter o hon sa att dom var väldigt starka. De var dom med slocknade på en gång när ja kom tillbaka till rummet. Sov ganska länge med.. Men nu är jag pigg! Och svullnaden har gått ner men de gör fortfarande ont, men ja tror ja överlever;)

Har precis kommit från dinning är propppmätt. Så därför tänkte ja faktiskt att jag skulle gå ut o springa en sväng.
Efter tar jag mej nog en dusch o sen är nog nedladdningen klar för nästa avsnitt av vampire diaries, de blir perfa;)
Imorn är de åter till jobbet, skönt! Hoppas på finare väder imorn så man kan sola en stund börjar känna mig lite blek..
Nej nu blire ombyte o sen i med musiken i öronen o ge sig ut!

Pussss<3

Snodde bilden från Rebeccas blogg: Ordisinnet.blogspot.com
Lovisa, Jag o Martin liftar påväg till Haifa, står precis utanför kibbutzen så vi hade inte kommit så långt=)


Kommentarer
P

haha en bug.. du är go du! =)

2010-05-24 @ 20:16:12
C

haha aa men bugen va inte lika go ;D

2010-05-24 @ 20:31:28


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0