What a lovely Morning

God morgon alla vänner!
Skönt det var att sova ut. Drömde en jättekonstig dröm om Malin inatt. Det var verkligen jättekonstigt ibland önskar jag att när jag vaknar mitt i natten o verkligen kommer ihåg drömmen i detalj att jag då tar penna o papper o skriver upp vad jag har drömt. Nu kommer jag ihåg typ hälften men jag vet att jag låg o tänkte inatt att ja skulle skriva upp men sen tänkte jag äsch ja kommer ihåg när ja vaknar. Gjorde ja det då? Ne..

Aja iaf gick upp vid halv nio o käkade frukost ute i solen! det var riktigt härligt, verkligen utomlandskänsla=)
Nu har jag precis kommit tillbaka till volontärhusen o sitter faktiskt ute på trappen i shorts o linne o skriver. Det är såååå underbart skönt. Har solen i ryggen o känner hur de verkligen bränner. Guuuuuud jag älskar sommaren!
Nu ska jag ner till clothesroom. Det är ett rum med kläder o massa annat från andra volontärer som har lämnat kibbutzen. Ibland kan man faktiskt hitta ngt riktigt snyggt där nere! Men jag skulle aldrig sätta på mig nånting som finns där nere när ja inte vet vem som har haft det. Håller mej te mina kläder=) Men jag ska ner o kolla om det finns nån ryggsäck eller ngt som ja kan ta med till Haifa. Har bara min bauta stor backpacking rygga o sen min handväska. Skulle behöva något i mellan storlek.
Vi drar efter lunch nångång, vi kommer försöka lifta hela vägen för att spara så mkt pengar som möjligt. Martin ska oxå med oss så vi har våran Livvakt haha. Vi har hittat gratis boende oxå super bra!!

Ne nu ska ja gå ner o kolla om jag hittar ngt sen efter det ska ja ta en lååång dusch o sen börja packa lite smått=)

Vi hörs senare. PUSS <3

Kommer ha sjukt kul med de här två i helgen! Ska ta med mej kameran sååklart;)


Kommentarer
Mammie

Tur att ni har livvakt, ni måste vara försiktiga när ni liftar. kramar mamsen

2010-05-07 @ 18:50:26


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0