Zefat och pool party

Klockan är mkt men ja kände ändå att ja va tvungen o skriva ett litet inlägg om dagen
Imorse halv 8 tog vi bussentill Zefat, var helt underbart fint! Ja har kommit på att nu när ja har varit här ett tag så tänker man inte på vad man lever i för miljö. det är helt sjukt fint med alla dalar, med alla berg med alla palmer o allting annat som inte sverige har! men det är verkligen så jääättte vackert här nere, men det övergår ju tillslut som en del av vardagen. Synd bara att man inte kan få bilderna mer levande. Men jag har några riktigt fina bilder från lilla staden Zefat (Svat) men dom får ni se en annan dag.
vi gick iaf på marknaden. Obeskrivligt vad härligt det var. Allting är så billigt o det finns så mkt kul=)
vi var tillbaka till kibbutzen vid halv två. Gick o käkade o sen ner till poooolen=) Den öppnar egentligen imorn men Nathalie o ja fick gå dit ändå hehe=)
Det var jätte härligt o poolen är uppvärmd, (vilket jag inte fattar????) Men de var skönt=)
Sen gick jag o fyllde på mitt kolbo kort o gick o köpte lite rosevin, gottgott=)
Duschade o fixa mej sen satte vi oss ute o käkade vattenmelon o drack lite=)
Efter det gick vi till poolen där det var Pool Party! Vi käkade o dansade haha (israelisk dans) de var svårt men kul:P Alla volontärer var samlade o de var skitmysigt=)

Det har varit en underbar dag kan jag säga!! Älskart! Kommer sakna de här stunderna:(
Imorn blir jobb sen bär det iväg till öknen där det tydligen kommer vara Mega hooot...! 45-48 grader har dom sagt, men kan det verkligen stämma?? Det låter lite väl tycker jag.. Vi får väl se helt enkelt..
Nu ska jag släcka ner o lägga mig. Rebecca har redan slocknat fullt påklädd med datorn i knäet haha.
Hörs imorn innan jag drar!

Måste göra om min kalender med.. ändring hela tiden, Fast Cindy tackar inte nej till 4 dagars ledighet innan Baram vistelsen är slut;) = 4 veckors SOL innan hemkomst till sverige. Vi säger JA TACK.

Gonatt på er! Puss <3

Sleten efter en lång kibbutz dag..... :)


Kommentarer
Linda

snygging!



Kan du inte visa lite bilder på ditt rum oså hur de ser ut där ni bor :D?

2010-05-26 @ 22:44:42
URL: http://iinda.blogg.se/
C

=)

Ja men de e klart jag kan!:D

2010-05-27 @ 11:46:13
cissi

Men jävla neger =) jag tänker nog inte gå i närheten av dig o pau på golden times, eller så får jag ligga och pressa solarium :)

2010-05-27 @ 23:22:49
URL: http://ccck.blogg.se/
C

haha=) Nej då! Du får passa på o sola som faan tills vi kommer hem! Kanske hinner bli fint väder i sverige med=)

2010-05-29 @ 19:22:01


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0