...

Varken hinner eller orkar skriva så mkt, men tänkte iaf säga HEJ! Ja, jag lever faktiskt.. har inte blivit så mkt tid vid datorn alls men de är sånt som händer.

Jag måste bara skriva, att alllla ni som har friska hästar, för fan va rädd om dom! O lite på magkänslan säger jag bara.. Det skulle jag ha gjort, när man inte minst anar det så står kanske inte allting rätt till. O ja vet ju att det här med Gala nu är ju inte mitt fel, det sa även veterinären, ville bara ha det klart! Men så börjar man tänka på allting som man faktiskt kunde göra annorlunda, om man bara hade gått på den där magkänslan kanske det inte hade varit så illa. Och det här är verkligen jätte tråkigt, för jag ville ju verkligen rida o komma igång o tävla till sommaren med Gala, det var ju min anledning att stanna kvar här nu o inte åka på en gång. Men nu vill jag bara att hon läker o blir frisk helst NU!! Men Det får väl ta sin tid, hon får ta sin tid. Tråkigt att det blir såhär, det känns typ som hela världen föll samman när vi stog inne på atg, jag ville bara kasta mej ner på golvet o skrika o gråta som en liten unge..

Nej nu tog tiden slut...

Hade bra alla, o Ta hand om era friska hästar=) O njut av att dom är friska!!



<3



Kommentarer
Åsa

du är klok som en bok ;)

ni kommer igång snart igen!

2010-11-01 @ 13:34:14
Cindy

Tycker duuu??=))

Ja om det läker så hoppas jag på sommaren 2012 men man vet aldrig, vad som helst kan hända.. =)

2010-11-01 @ 17:47:52
Jennie K

Håller tummarna för dig Cindy, kämpa på med Gala! Vad fick du för besked av atg? Kram

2010-11-01 @ 20:13:23
Cindy

Tack! Hon har en gaffelbands skada =( känns förjävligt! Men det är ju vila som gäller nu i flera månader..

2010-11-02 @ 18:57:35


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0