Bloggeliblogg

Idag vart båda hästarna skodda, skönt! sista gången nu. Men så ska man egentligen inte säga för vad som helst kan hända i den här tokiga världen :)

Jag vet att det inte är såå varmt ute än men på fredag ska finona bli VIT igen, japp hon ska få sig en liten dusch men hon är ju mest skitig på benen och svansen så de kanske räcker att duscha av henne där. Hon måste ju bli fin innan hon kommer till hennes nya hem min lilla tös:)
Fasen ja hoppas jag kommer kunna hålla tårarna borta när jag lämnar över henne.
Vet att jag inte varit den bästa hästägaren de senaste månaderna pga de som varit men hon är ju min lilla plutt ååh gud vad jag kommer sakna henne. Min första allra första häst.
Har lärt mig så otrolig mycket med henne, fina fina Finona.

<3

De e ju inte bara en häst, de e ju en bästa vän :)


Våran första rosett =)


Kommentarer
mammie o janne

Vi kommer oxa att sakna henne ju

2011-04-07 @ 23:29:28
Cindy

Jaa :(

2011-04-08 @ 12:14:54
Lovisa

Fina finona <3

2011-04-10 @ 17:56:41
URL: http://nikonda.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0