Jobb

Den här veckan när mamma har varit borta har det såklart varit fullsmockat med jobb, vi  har varit i Gelleråsen o städat och alla kioskerna på stora valla och lite extra städ i valla. Sen har vi varit och byggstädat i Villingsberg, och kört mattor i lite halv galen panik igår...
Ja det har varit fullt, plus allt vanligt städ på mitt schema som är ca 70 timmar i veckan...
Men hade aldrig klarat det om det inte vore för den underbara personalen såklart!!
Extra stort tack till Marcus o Angelica som ställt upp till 110% ! <3
Puss på ER!!!

Men ikväll kommer mamma hem, vilken lättnad.. :)
Fattar inte hur hon orkar allting.. + att hon har allt pappersarbete o göra helt själv. Snacka om stålkvinna :)
Idag vart vi faktiskt klara väldigt tidigt! Kom hem redan halv ett.

Nu har jag precis borstat hundarna ute i stormen, undra vad grannarna tycker när det kommer stora hårbollar flygandes in på deras gårdar. Jaja Sverige är ju ett fritt land o jag kastade ju inte direkt dit dom :)

Nu ska jag till stallet har massor att göra, måste putsa grejor och packa ihop allting i bilen o fixa, har iaf skrivit klart kontraktet och gjort iordning alla papper o allting.

Nej nu fick jag oväntat besök så måste kila heeeeeeeeeej



Kommentarer
s

ja tror du kastade in hårbollarna ;) och nu va de grannen som kom på oväntat besök och klagade ;) hahahah

2011-04-08 @ 16:32:12
URL: http://irvins.blogg.se/
Cindy

Hahaha fan trodde aldrig någon skulle komma på de :(

2011-04-08 @ 17:38:20
Mammie

Ni är mina små änglar, vet inte vad jag skulle göra utan er

2011-04-09 @ 09:24:01
Cindy

O vi vet inte va vi skulle göra utan våran mammiiiiee

2011-04-09 @ 22:06:33


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0