9:e April

O herre vilken lördag, är helt slut...
Gick upp vid sju skynda mig till stallet till mina bästa finaste pärlor.
Borstade av Gala lite snabbt eftersom hon såg ut som en lerboll...
Lastade henne först så hon inte skulle bli själv när Finona skulle åka.
När vi kom upp till parkskolan så började de braka loss i transporten...  Va faaaaaan hon har ju varit jätteduktig dom senaste gångerna vi har kört henne:( Ja vända kunde jag ju inte göra eftersom hon bara skulle åka 10 minuter! Ja det var bara 10 minuter med, men vet ni vad, 10 minuter är en otroligt låååång tid har jag lärt mig nu, det kan hända väldigt mycket på 10 minuter..
När vi var framme hos Bettan, (räddaren i nöd:)) o lastar ut Gala, tror ni inte på fan att hon är helt blodig eller...
Gaaahhhhh!!!
Skrapat upp halva fejjan.. ne inte riktigt,, men skulle inte ha blivit förvånad isf!! Men blödde gjorde de ju, så jävla klantig!! Kommer blir värsta ärret mitt vid nosryggen, ikväll när jag var där hade hon värsta bölden för de hade svullnat upp så.
Hon har iaf bitit sig i läppen på vardera sida. så hon har "två" fläskläppar, haha lite sött faktiskt:)

Sen hade hon ju lite mer småsår lite överallt.. Ja jag säger det igen hon skulle behöva hockeyutrustning på sig jämt.

Ja nog om det, Finona var underbar idag <3 Och jag saknar henne redan, men vet att hon kommer få de bra.
De e så känsligt sånt här.. så ja säger bara de, Hon är underbar, hon är min ögonsten, o jag älskar henne <3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0