Snabb update

Nu är våran resa bokad, känns lite för skönt=)
Men ändå vääääldigt stressigt.
Tiden går snabbt ibland lite för snabbt, det känns som igår när Angelica och jag bestämde oss för att resa iväg, o de var ändå före jul vi gjorde klart det.
Nu är det så sjukt mycket som jag bara måste ta tag, som absolut måste vara klart tills vi åker.
Och när man har saker o göra hela tiden känns det som tiden bara rinner iväg, om det bara kunde stoppa upp en dag så jag kunde få göra allting jag måste. Det vore inga fel, nu skulle man vara Bruce den allsmäktige;)

Nu ska jag hem till mamma en snabbis o sen till stallet o fota alla hästarna får passa på medans det är fint väder:)
För någon paus måste man väl ändå få bland allt slit?

Gick in på bilddagboken o tänkte hämta en bild bara eftersom ja sitter vid pappas dator i inte har några bilder här..
Hittade iaf dom här, som togs för precis 2 år sen när Paulina och jag löshoppade Gala och Naruto. :)






=)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0