Söndag

Igen... Är det bara jag som tycker att veckorna flyger fram??

Helgen har iaf varit bra, Duane har ju haft lan här hemma så de har ju varit folk här hela tiden men det har faktiskt varit skönt att inte ha varit ensam :)
Roligt gäng de där:P

I Lördags så var Maddie o ja till ridhuset med Gala, skulle ta med Finona oxå men gick inte så himla bra med lastningen var ju inga problem att få in båda hästarna men sen började Gala krångla sådär igen så Finona fick stanna hemma. Kom en tjej till ridhuset o provred o det gick bra tycker jag. Men hon skulle höra av sig till veckan så får vi se.

Inatt så kolla vi på Paranormal activity 2, o jag är ju så himla lättskrämd, men hade klämt mig in i soffan som var smockfull så gick väl rätt bra, vet inte riktigt vilken som var bäst av 1an eller 2an men i 2an hände det ju lite mer.
O inatt ska ja sova själv med, har inte gjort det på jättelänge o nu med när vi kollade på den där filmen igår inget jag ser framemot direkt!

Jag som aldrig blir sjuk har ju nu fått feber oxå, så jävla typiskt när mamma är borta, men bara o knapra lite piller o pallra sig iväg till jobbet imorn, tror jag överlever;)

Men nu ska jag åka iväg till stallet o natta hästarna sen ska ja kolla på Taken :) själv........ bläää

Pusss



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0