Lördag

Igen, fasen vad snabbt veckorna går! Men det gillar vi, börjar närma sig nu.
Fast har himla mycket att göra o sånt om e sådär jobbigt så man orkar inte riktigt ta tag i den o det blir bara värre om man skjuter på det. Men på måndag ska jag ringa SAHF och vet i kga så ska ja väl kunna komma igång lite iaf. Jag mitt jävla smarto har ju glömt Finonas vaccination! Hur fan kunde jag göra de kan man ju fråga sig!?!?!?! Jag blir så jävla arg på mig själv o nu när de är som de är o har varit som de har varit de senaste månaderna så hjälpte det ju inte så himla mycket. Men de är bara o ta tag i det o börja om med grund vaccination. Om jag verkligen skyndar mej o får ut vetrinär i veckan hinner hon få 2 sprutor hos mig iaf så de hoppas ja på.

Idag iaf har jag faktiskt varit riktigt hurtig! Har hunnit varit hos Sabina en sväng, och hos pappa o farmor, mockat och skottat fram transporten som inte var så synlig.. Ridit och pappas kompis dotter var med o red på Finona en sväng, sen har vi hämtat hö och lastat in allt i stallet. Jaaa.. det är väldigt ovanligt för mig speciellt på en lördag! Och jag hade tom en sån där jobbig natt igen o lyckades ändå ta mig upp i sängen i hyffsad tid!

Nu ska ja städa sen iväg igen :) Imorn kanske vi åker till ridhuset om det är ledigt, måste filma Finona i alla tre gångarter, ja vet hon är ju inte igång nu men tror inte hon tar någon större skada av det får stretcha ordentligt efteråt.

Och imorn kväll ska ja umgås med några av dom personer som får mig att glömma allting en stund o bara vara o bara skratta o ha kul, underbart:) Ni är så jävla bra ni, speciellt min goa Angelica som gör mina dagar 1000 gånger lättare som vet allt som hänt som känner mig in o ut som bara är helt otrolig <33 Tack för att ni finns, skulle inte överlevt utan er.


PUSSS


Kommentarer
Angelica

<3

2011-02-13 @ 17:44:32


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0