Söndag

Igår vart en lite udda kväll, men kul hade jag! Hann med ovanligt mycket oxå.
Gick upp kl 8 o åkte o jobba o passade på o tvätta lite i förrådet oxå eftersom det finns så få tvätt tider här.
Sen åkte ja hem o städa hela lägenheten, duktigt tycker ja=)
Sen åkte Sabina o ja o sola sen snabbt till stallet o fixade allting, hem o duscha sen till mammie där vi skulle äta lite oså, o ville verkligen ut igår men varken Sabina eller Angelica ville gå ut så tänkte att ja kunde dricka lite hos mammie ändå. Så fixade mig lite snabbt sen vid halv nio ringde Jonas o fråga om ja ville med o spela badminton nere på Rehab, klart ja inte tackar nej till det! Hade ju ändå inget speciellt för mig..
Även fast ja kanske var liiiite tveksam till o verkligen spela i klänning haha. Ja, jag hade på mig en klänning helt otroligt!! Så vart väl kvar till halv elva iaf.=)

Sen när ja kom tillbaka till mammie skickade bästaste Angelica sms o fråga om vi skulle ut ändå, uuuunderbart så de va bara o fixa om sig så drog vi ut=) Hade skitkul igår även om de vart vääldigt spontant, fast de sägs ju att det blir bäst då?;P

Sov som en stock på mammas soffa inatt dyyyng göttt
O ja hade en jätteknepig dröm.... Den här tatueringen jag ska göra om två veckor, det är ju en text på engelska men drömde att ja gjorde den på latin! O de vart dyngsnyggt, ja minns typ halva texten ur drömmen, men de roliga är att ja gick in på google o översatte texten till latin tror ni inte att de typ stämmde eller?!:S De var vissa ord som inte var med men ändå? Rätt sjukt tycker jag...

Och har ju funderat på om jag verkligen skulle göra den här texten på de här stället, eftersom de känns som väldigt många gör just där, men egentligen ska väl inte ja bry mej om de eller? Det är ju ingen annan som har just den här texten de vet ja.. Jag gör den ju inte för nån annan gör där, jag gör det för att ja vill göra där, de är ju min kropp o ja som ska leva med tatueringen där resten av mitt liv. O sen har de ju varit planerat ett tag nu så vaför ändra mig nu..

Ska ju ändå flytta så vad spelar de för roll=) kände bara för o skriva de, så nu är de gjort o nu ska ja inte radera de som ja gör me alla andra inlägg ja tänkt publicera....

Oj nu vart de en ovanligt långt inlägg här.. jaja nu ska ja till stallet..

Hade gotttt pusssss





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0