........

Snart ännu en måndag, snabbt det går veckorna bara flyger iväg.. Men jag klagar inte bara bra att de går snabbt inte långt kvar nu!
Helgen har varit bra, som en bergodalbana iof som alla andra dagar men lite lättare än vanligt. Tack brudar för igår<33
Hoppas att veckan går bra har endel möten o besök oså inplanerat men tur ja har min Angelica på jobbet som gör mina dagar lite lättare!

Ikväll har Sabina o ja haft myys ätit gott o kollat på film alltid lika trevligt:)
Nu blire sängen o hoppas jag kan sova hela natten inatt trött på att vakna 75 ggr varenda jävla natt.
Det är ett helvete.



Alla ni som vet, Tack för att ni finns och förstår eller iaf försöker förstå utan att döma, ni är guld det ska ni veta.


Kommentarer
s

haha din rap alltså fifan ;D

2011-01-26 @ 21:00:11
URL: http://irvins.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0