you cant judge me

Kände bara för att skriva lite, har inte hänt så himla mkt idag jobbat o grejat var o solade en sväng med:)
Känns som ja har massa o göra dom kommande dagarna men orkar inteee, måste prova lasta Gala imorn o se hur hon beter sig i transporten hoppas ju verkligen att ja inte ska behöva ta ut en vet o söva henne på tisdag när vi ska in till Atg. o hur lätt är de o lasta själv då vore bra med lite hjälp taaaaaack..

Imorn ska jag iaf ligga kvar i sängen så länge ja känner så himla skönt o inte behöva gå upp tidigt. Hade ju inte direkt någon sovmorron i Sälen, både Sabina o Pappa var ju uppe med tuppen o väckte en..

Nu ska ja lägga mig o kolla på någon av filmerna på tv, om jag nån gång kan bestämma mig för vilken.

Pussss




ja saknar eeeeeer <33


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0