äntligen lördag

som jag har längtat efter denna dag!
Imorse vakna jag 6.30, utan alarm! Den du mamma;)
Gick upp vid 7 åkte till stallet o släppte ut hästarna sen mockade jag o fyllde på vatten i hagen o fixa med allt.
Det var ju inte så lätt o mocka idag eftersom grepen gick sönder igår.... Eller den gick inte av igår o idag hann jag mocka hela finonas box men sen gick den av... Mm då fick ja mocka för hand.. och nej inte för hand så jag plockade kottarna med händera utan för hand med grepen.. Inte de lättaste men de gick=)
Var ju i stallet till nästan tio igårkväll.. 12 kärror gick jag ut med från Galas box!!! Jävla översvämning, så idag måste ja åka in o köpa nytt spån och en ny grep.

Så nu skulle ja sätta mig ner o betala räkningarna,, när jag för en gångskull har tid, men nee då är de nått tekniskt fel på nordeas sida, så himla typiskt.

Nej nu ska jag gå o fixa lite kaffe o äta frukost..!

Pussss



Kommentarer
Mammie

6.30 det måste vara nervositet för bowlingen. Nu ser du till o slå alla killarna o vinna första pris.

2011-03-26 @ 13:28:02
Mammie

6.30 det måste vara nervositet för bowlingen. Nu ser du till o slå alla killarna o vinna första pris.

2011-03-26 @ 13:28:19


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0