Bilder

Har precis suttit o lagt ut masssssa bilder på facebook från bowlingen, hehe=))
Sen när man sitter där så tänker ja nää men den där kan ja ju inte lägga ut då blir hon/han nog inte så glad..
O man tänker ju ännu värre om sig själv..? Eller ja jag gör det iaf vill inte ha några konstiga bilder ute på mig inte!! Man kollar ju typ in varenda liten detalj.. haha eller ne kanske inte så noga men ändå.. Ni fattar nog va ja menar=)

Men nu orka ja inte sitta o fjompa så nu slängde ja bara upp skiten.. Va fan=) man är ju den man är liksom ja kan ju inte hjälpa att ja ser missbildad ut på endel bilder.. haha det är ju JAG liksom.. Fast så himla illa var det ju inte nu men aa. Nej nog om det nu..

Den här veckan är jag hund och husvakt för mamma o janne banan har åkt till kanarieöarna, gött för dom!=) De är dom värda.
Nu ska ja bräsa upp till stallet sen gosa ner mej i världens största säng!

Pussheeeeej


Haha ja, här då, kvällens fulaste och fullaste bild.... Men äääääsch


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0