fredaa

Äntligen Fredag!! O vet ni va? Det här är sista helgen jag är ledig tills ja åker, känns så jävla braaaaaa!!!!

Veckan har gått rätt fort, har ju krångla en hel del i stallet men man överlever..
Igår va jag, Sabina o Angelica till Örebruu, ja de tvinga på mej en sak ja egentligen inte ville ha men nu är ja rätt gla att ja köpte den:) Hade en trevlig dag me töserna!

Idag har ja tillbringat större delen av dagen med Ekus har fått en hel del saker i ordning, känns gött:)

Ikväll ska ja fixa o greja me alla mina grejer så ja får lite ordentlig ordning på allting, känns så himla träligt när alla grejer är hullerombuller.

Nu ska jag bräsa iväg till mina pollar, hade braaa
Pussss


Sööööt Ekus sover=))

Imorn har vi jobbfest o de kommer bli en minnesvärd kväll. Längtar SÅ!!!!


Kommentarer
sabina

du va så fin i den! :)

2011-03-27 @ 16:27:39
URL: http://irvins.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0