hej hej bloggen

nu var de länge sen.. Skulle ju ta o göra om min blogg lite men så vart det ju icke. Typiskt mig=)
Men nu kände ja iaf för o skriva lite så tog bort lösenordet som ni kanske märkte=)
Inte för ja direkt vet jag ska skriva men..
Imorgon ska vi åka in till karlstad igen med Gala, så ska dom ultraljuda och sen göra veterinär besiktning. Håller tummarna på att det går bra. vill ha positiva besked=)
Nu ska ja ta sängen, eller ja soffan nume...
men först lite bilderrr



Madde har varit med o ridit lite med o det har gått väldigt bra! Vi har travat lite och Galas ben håller sig väldigt fint! Så det måste ju vara något positivt? I ridhuset så travade Madde henne i 10 min sammanlagt fast med små pauser emellanåt och benet var kallt och fint på kvällen. Så hon verkar inte ta någon skada av det iaf!

Så här ser det ut nu, för dom som är intresserade haha
Synd att jag inte tog bilder från början men det är STOR skillnad.

Var bara tvungen o lägga upp den här bilden Ekuus=)) Vi och vårat övertrötta humör på jobbet gör det inte lätt alltså hahaha=)) <3333

Nej nu blire sängen eller ja mena soffan... nattiiii


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0