Måndag

Ännu en måndag, tycker att veckorna bara flyger fram är nästan lite skrämmande!
Men samtidigt börjar jag få lite småpanik, finns de verkligen ingen bra person som vill ta hand om mina pärlor?=)
Var en tjej o provred Finona igår o gick bra fast Finona är ju som hon är o lite svår att få i form o så men jag tror inte hon blev avskräckt iaf.
Så nästa gång hon kommer så åker vi nog till ridhuset, där inne är det ju inte storm!

Nu sitter jag hos mamms o hon har precis klippt mig lite, jaa bättre sent än aldrig eller hur? ;)

Tycker att Gala är väldigt fin för att ha vilat så länge, hon som brukar vara så himla spinkig!
Maddie som rider på bilderna:)







Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0