Fredag

Hej hallå!!
Dagarna bara springer iväg..
Vill verkligen skriva några rader varje dag, men när jag väl hinner så orkar jag inte eller så har ja bara ingen lust.
Så enkelt e de:)
men nu tänkte ja komma med en liten update.
Ja jobbar o står i varje dag, försöker göra mina 8 timmar/dag, ibland blir de 7 och ibland blir de 9 timmar.
Ikväll ska jag stå i en liten bar i kga ute på en 50 års fest, ska bli riktigt kul! och imorn ska jag jobba nere på järnverket, kan även skjuta på det till söndag om jag vill, så får väl se hur trött jag är=)

Jag har ju ridit Toy Boy här ett par gånger, det är Bettans häst. Känns Underbart att vara tillbaka uppe i stallet! Och Toyan är sååååå fin!! hur snäll som helst för o vara tre år och jag njuter verkligen av att rida honom!
Han har haft lite mycket energi på banan nu de här två dagarna så jag har trillat av båda dagarna! haha. Men han är inte elak o försöker få av mig utan han har väl blivit skrämd av något eller sett nått spöke nånstanns så jag har haft lite svårt att sitta kvar. =) Har världens största blåmärken efter i onsdags när ja flög. Rätt in i staketet=) O jag brukar aldrig få blåmärken men nu jäävlar har ja två stora. Men man överlever, övning ger färdighet!
Och jag har ju inte direkt någon unghäst erfarenhet men jag tycker att det går bra ändå, Bettan är ju där o hjälper till och igår tränade vi för Mariana så hon sa lite vad jag skulle göra.
När han gör något om han hoppar till eller drar iväg eller brallar så brukar jag bara tänka att jag inte gör någon stor grej av det. Vill han bralla på så får han väl göra det, så länge han inte lägger öronen bakåt o gör allt för o få av mig, då får man väl ta i med hårdhandskarna=)

Men tycker att det funkar bra och som sagt det är bara o träna på, han kommer bli superfin när han blir äldre o utbildad o framför allt sätter muskler.

Oj vad tiden går, ska köra pappie till kga och sen hem till mamma o fixa lite innan det bär av in till kga igen.
Ska hinna slänga upp lite bilder med.
Maddie har fått hem sin snygging nu med som jag var o fotade lite, en riktig fin polle, och jag vet att det kommer gå superbra för dom!
så här kommer lite bilder på Splash :)






Visst är hon fin?? =))



Glömde o säga att jag har skaffat glasögon!! Hahaha snyggt va????:D


Kommentarer
Maddie

jättefina kort gumsi <3 d kmr gå bättre me bebisen :)

2011-10-15 @ 12:33:25


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0