Mondaay

Måndag och en ny vecka.
Skööönt=)

Igår var jag ju så himla seg, men tog tummen ur röven och åkte ner till gymmet!
Bra där! säger jag.
Spelade badminton mot tjorven, jag skulle ju visa vem som var bäst:)
Det gick ju så jävla bra!!
nog visade jag vem som var bäst men inte var de jag.
hade skitkul iaf, o de va så himla jobbigt, har träningsverk i armen idag...
Men de e så de ska va=) ska ju kännas lite när man har rört på sig för ovanlighetens skull.

Det måste göras om, och imorn ska jag skriva en lapp på jobbet om badminton turnering igen!
Det skulle vara så himla kul om alla, då menar jag ALLA som jobbar på Hambo kunde vara med.
För det första så är det ju så himla kul och för de andra så tror jag att det skulle vara bra för alla hambosar o vara tillsammans o bara umgås o skratta o helt enkelt ha kul tillsammans!
Det är faktiskt väldigt synd att det inte kan vara så, känns som vi hambosar är lite uppdelade o jag tycker det är jätte tråkigt. Tänk om alla kunde va tillsammans, som en stor familj! haha, nu låter det som jag bor på jobbet..
Nej men en tanke bara. Jag skulle iaf gilla det.

och alla kanske inte gillar badminton men då kanske vi kan göra nått annat, som en liten turnering, en dag i veckan som passar alla, och bara några timmar. Vet att det är svårt för en del som kanske har barn o familj, men man kan ju kanske försöka få ihop det? Det är ju faktiskt träning och det är bara bra, det är ingen dålig ursäkt för att man ska åka iväg ett par timmar.
Kom med tips om vad vi kan göra för något roligt.
Vi kommer ju varann närmare och det är bara bra för alla arbets kamrater. Man tillbringar ju ändå 6-8 timmar varje dag på jobbet.

Ni kan ju fundera på det=)


Pusssss Cindy

nu skrev ja bara rakt av, utan o stanna upp o tänka, skönt de för en gång skull!=)



Kommentarer
Mammie

Vi har talat om det på jobbet, onsdagar kunde passa dom flesta. Bijnas tjejerna ska ju självklart vara med oxå.

2011-10-17 @ 21:08:38
marcus

Låter som en jätte bra idé!!!! :D Saknat det som attan!

2011-10-17 @ 21:22:56


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0