Onsdag

Dålig uppdatering, sorryyy

Dagarna går o jag har redan varit hemma en hel veckan, känns för .......!
Nej då men det går ganska bra faktiskt, blir bättre hoppas jag.
Det är ju värst när man inte gör nånting, även om jag bara sitter i bilen själv i typ 10 minuter så börjar tankarna flöda o ja känner mig som en stor idiot som utsätter mig själv för att stanna här.
Men på jobbet är det helt okey, tur man har jobb för guds skull! Tycker synd om er själar som inte har jobb... (inte menat mot någon speciell!!!)
Har börjat rida nu med, går jättebra tycker jag! Han är verkligen jättesnäll även fast han bara är 3 år! Jaaa, han är faktiskt degerfors snyggaste=)) Enligt mig! Känner mig lite ringrostig när det gäller ridningen, men det går bättre o bättre, gäller väl bara o komma in i det igen=)

oj nu måste ja dra, ha de bra!

Pussssss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0